Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Ποιος νομίζεις ότι είσαι;

Μπορεί ένα μεγάλο ποσοστό από τα χαρακτηριστικά και το χαρακτήρα μας να οφείλονται στα γονίδιά μας, το υπόλοιπο, όμως, εξαρτάται από δικές μας αποφάσεις, από το περιβάλλον μας, τη μόρφωσή μας και, ειδικά, τον τρόπο που σκεφτόμαστε.

Προσδιορίζοντας ποιες είναι οι δύο ή τρεις χαρακτηριστικές ιδιότητές μας, έχουμε μια καλή εικόνα για τον εαυτό μας.

Θα ήταν ενδιαφέρον να κατάγραφε κανείς τις 10 προσωπικές του ιδιότητες και, παράλληλα, να καταγράψει 10 προσωπικές ιδιότητες άλλων ανθρώπων που ο ίδιος θαυμάζει σε εκείνους.

Ίσως η ζωή μας να ήταν διαφορετική αν είχαμε όλες τις ιδιότητες που θαυμάζουμε στους άλλους ανθρώπους (πραγματικούς ή και ήρωες ταινιών, βιβλίων κλπ.). Μήπως ήρθε η στιγμή να υιοθετήσουμε, μερικές από τις ιδιότητες που βλέπουμε στους άλλους;

Στις μάρκες, οι άνθρωποι του μάρκετινγκ χωρίζουν τα χαρακτηριστικά στις εξής 4 κατηγορίες:

1. Τα δυνατά μου σημεία,

2. Οι αδυναμίες μου,

3. Οι ευκαιρίες να κάνω κάτι καινούργιο,

4. Οι απειλές να μην τα κάνω (και γιατί).

Μήπως μπορούμε να αξιοποιήσουμε περισσότερο τις ικανότητές μας; Τι μας κάνει μοναδικούς; Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τα προσόντα και τις ιδιότητές μας; Μας λείπουν “κάποιες” γνώσεις; Τι μπορεί να μας συμβεί αν μείνουμε ακριβώς όπως είμαστε;

Οι απαντήσεις θα σου δείξουν πώς μπορείς να εξελίξεις τον εαυτό σου με τις δικές σου δυνάμεις. Πώς να κάνεις τα πράγματα διαφορετικά. Πώς να είσαι η δύναμη που γράφει μία νέα συστατική επιστολή για τις ικανότητές σου.

Μήπως το αξίζεις;

Φωτό από: Jimmy Baikovicius / (CC BY-SA 2.0)

Fashion & Lifestyle Blog WordPress Theme
© 2024 Streetstyle. All Rights Reserved.

Sign Up to Our Newsletter

Be the first to know the latest updates