Skip to content Skip to sidebar Skip to footer
ok 11 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΙ SM 2

11 πράγματα που κάνουν οι επιτυχημένοι των Κοινωνικών Δικτύων.

  1. Ακούν
    Αυτό σημαίνει ότι παρακολουθούν, παρατηρούν και ανταποκρίνονται με βάση αυτά που έμαθαν. Συμμετέχουν. Μοιράζονται και προωθούν το ενδιαφέρον περιεχόμενο που διαβάζουν.

  1. Δεν προσπαθούν να κατακτήσουν κάθε social network.
    Αντίθετα, ανακαλύπτουν πού βρίσκεται το κοινό που θέλουν να προσεγγίσουν και πηγαίνουν εκεί. Απλή, κοινή λογική που μερικές φορές χάνεται μέσα στην πολυπλοκότητα των social networks. Τις περισσότερες φορές 3 social networks είναι αρκετά: Facebook, LinkedIn και Twitter.

  1. Ακόμα χρησιμοποιούν email.
    Μπορεί να ακούγεται περίεργο αλλά με την έλευση των social media πολλοί υποστήριξαν ότι αυτό θα είναι το τέλος του email. Λάθος. Το email δίνει την δυνατότητα για μια πιο ουσιαστική επικοινωνία.

  1. Είναι αυθεντικοί.
    Αυτό σημαίνει ότι δεν αυτοματοποιούν όλα τους τα updates. Σίγουρα μπορεί να χρησιμοποιούν automated tools κάποιες φορές, αλλά χωρίς προσωπική επαφή και επένδυση online χρόνου δεν γίνεται τίποτα.

  1. Δεν στέλνουν το ίδιο αυτοματοποιημένο μήνυμα σε όλους τους νέους followers.
    Είτε θέλουν να τους ευχαριστήσουν είτε να τους προσκαλέσουν στο website τους, δεν χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένα μηνύματα. Είναι στεγνά, απρόσωπα και θεωρούνται από όλους spam.

  1. Χρησιμοποιούν τα hashtags με σύνεση.
    Τα hashtags μπορεί να είναι χρήσιμα για συγκεκριμένα events ή συζητήσεις αλλά οι χρήστες δεν τα παρακολουθούν τόσο στενά όσο πιστεύετε.

  1. Πιστεύουν ότι οι πελάτες τους χρησιμοποιούν τα Κοινωνικά Δίκτυα.
    Πολλοί υποστηρίζουν ότι οι πελάτες τους δεν χρησιμοποιούν τα Κοινωνικά Δίκτυα αλλά οι στατιστικές λένε ότι το 69% των ενηλίκων είναι χρήστες.

  1. Δίνουν περισσότερη σημασία στην ποιότητα, παρά στην ποσότητα.
    Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι αυτό που φέρνει αποτελέσματα και κερδίζει τις εντυπώσεις και την προτίμηση των followers.

  1. Κατανοούν ότι τα Κοινωνικά Δίκτυα δεν είναι δωρεάν αλλά κερδίζονται.
    Τα Κοινωνικά Δίκτυα χρειάζονται χρόνο για να αποδώσουν και αυτό δεν είναι δωρεάν. Πρέπει να επενδύσετε σε ανθρώπινους πόρους, σε χρόνο και φυσικά σε χρήμα.

  1. Δίνουν σημασία στα στατιστικά και στις μετρήσεις.
    Το καλό με τα social media είναι ότι όλα είναι μετρήσιμα και μπορούν να σου δείξουν τι δουλεύει και τι όχι.

  1. Πιστεύουν στο δίκτυό τους και ζητούν υποστήριξη
    Είναι μέρος μιας κοινωνικής ομάδας άρα δεν είναι κακό να ζητούν τη βοήθεια της ομάδας, είτε πρόκειται για ένα like, ένα follow ή ένα retweet. Αρκεί αυτό να γίνεται με ένα ηθικό και ευσυνείδητο τρόπο.

Φωτό από: www.sxc.hu

Fashion & Lifestyle Blog WordPress Theme
© 2024 Streetstyle. All Rights Reserved.

Sign Up to Our Newsletter

Be the first to know the latest updates