Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Αυτά είναι τα τελευταία νέα από τον κόσμο της μόδας.

Πρόσφατα διοργανώθηκε το δεύτερο Digital Fashion Forum 2017 από τα περιοδικά Marketing Week και Fashion Daily της Boussias Communications, με κορυφαίους διεθνείς και Έλληνες ομιλητές από τη βιομηχανία της μόδας.

Instagram, Influencers και eCommerce δημιουργούν νέα δεδομένα για τη βιομηχανία και τις μάρκες της μόδας, ενώ το omnichannel και οι τεχνολογικές καινοτομίες δημιουργούν ένα νέο περιβάλλον για πωλήσεις, κυρίως μέσω internet. Τέλος, τα wearables και το Artificial Intelligence εξελίσσονται εντυπωσιακά, δημιουργώντας «προϊόντα μόδας» που αναβαθμίζουν τη ζωή των ανθρώπων.

Αυτά ήταν τα βασικά συμπεράσματα του φετινού Digital Fashion Forum 2017:

Social media και Influencers

  • Το social commerce, η απευθείας αγορά δηλαδή μέσω social media, εξελίσσεται σε πολύ ενδιαφέρον κομμάτι του fashion εκατομμυρίων χρηστών του, με 13 εκατομμυρίων αναφορές κάθε μήνα να έχουν το hashtag #fashion.
  • Οι άνθρωποι της μόδας μπορούν να εκμεταλλευτούν τις σχετικές πλατφόρμες του Instagram και να τις αξιοποιήσουν για την ώθηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων
  • Η επιθυμία των χρηστών είναι να λαμβάνουν προτάσεις και έμπνευση, επομένως οι μάρκες να μην εστιάζουν στη «στεγνή» πώληση.
  • Το καυτό θέμα των influencers και τη μετατροπή τους στο νέο επικοινωνιακό μέσο για τις μάρκες της μόδας, συζήτησε πάνελ ειδικών, στο οποίο σκιαγραφήθηκε το προφίλ του influencer σήμερα, συμφωνώντας στις βασικές παράμετρους: την αισθητική, την προσωπικότητα και την εμπιστοσύνη που εμπνέουν οι influencers.

H τεχνολογία «μεταμορφώνει» τις πωλήσεις

Η τεχνολογία, πάντως, αλλάζει δραματικά και την αγορά στη βιομηχανία της μόδας. Η μόδα αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αγοράς για τις αγορές μέσω internet, ενώ οι ευκαιρίες που εντοπίζονται στις αγορές του εξωτερικού για τις ελληνικές μάρκες μόδας μέσω ηλεκτρονικών πωλήσεων είναι εξαιρετικές.

  • Η τεχνολογία αλλάζει τα δεδομένα και στο φυσικό κατάστημα, καθώς αυτό αναβαθμίζεται τεχνολογικά με στοιχεία AR, ολογράμματα στη θέση των οθονών και έξυπνα bots, μεταξύ άλλων. Τα εμπορικά καταστήματα επικεντρώνονται στην εμπειρία του πελάτη και όχι στην τεχνολογία.
  • Εκτός από τα προϊόντα που προάγουν την αυτοβελτίωση, η στροφή σε βιώσιμους τρόπους παραγωγής ένδυσης μετατρέπει τους δημιουργούς σε φορείς ενός μετασχηματισμού, με άξονα την υπευθυνότητα, τη στιγμή που το «συνδεδεμένο» σπίτι ενθαρρύνει την υιοθέτηση περισσότερο συνειδητοποιημένων επιλογών στη σχέση μας με τα ρούχα.

Wearables και ΑΙ

  • Η διαρκής ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης δημιουργεί νέα δεδομένα στη βιομηχανία της μόδας, διευκολύνοντας την εύρεση προϊόντων και αναλαμβάνοντας τον ρόλο του fashion curator.
  • Τα wearables και η σπουδαιότητά τους όταν τίθενται στην υπηρεσία της ανθρώπινης ασφάλειας, είναι η εφαρμογή της τεχνολογίας στη μόδα.
Fashion & Lifestyle Blog WordPress Theme
© 2024 Streetstyle. All Rights Reserved.

Sign Up to Our Newsletter

Be the first to know the latest updates