Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Οι υπολογιστές στα σχολεία δεν κάνουν τους μαθητές εξυπνότερους!

Οι υπολογιστές όχι μόνο δεν βελτιώνουν σημαντικά τις επιδόσεις των μαθητών στην τάξη, αλλά μπορεί ακόμα και να τις χειροτερεύουν, σύμφωνα με μια έρευνα που μελέτησε την επίδραση την τεχνολογίας στις σχολικές τάξεις σε όλο τον κόσμο.

Αν και τα ¾ των μαθητών από 64 διαφορετικές χώρες, που συμμετείχαν στην έρευνα του OECD (Organisation for Economic Cooperation and Development), δήλωσαν ότι χρησιμοποιούσαν υπολογιστή στο σχολείο, η έρευνα έδειξε ότι δεν βελτίωσαν ιδιαίτερα τις επιδόσεις τους.

  • Στην πραγματικότητα, στις χώρες στις οποίες ήταν πιο διαδεδομένη και μεγαλύτερη σε διάρκεια η χρήση υπολογιστών στην τάξη, όπως είναι η Σουηδία, η Αυστραλία και η Ισπανία, οι επιδόσεις των μαθητών χειροτέρεψαν αντί να βελτιωθούν την περίοδο ανάμεσα στο 2000 με 2014.
  • Για παράδειγμα, στην Αυστραλία οι μαθητές χρησιμοποιούσαν υπολογιστή για 1 ολόκληρη ώρα, ενώ στην Νότια Κορέα και το Χόνγκ Κονγκ οι μαθητές χρησιμοποιούσαν υπολογιστή κατά μέσο όρο 10 λεπτά την ημέρα. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με την έρευνα, οι μαθητές από τις ασιατικές χώρες είχαν κορυφαίες επιδόσεις στην ανάγνωση και στα μαθηματικά τεστ στον υπολογιστή.
  • Το πιο απογοητευτικό στοιχείο της έρευνας, σύμφωνα με τον εκπαιδευτικό διευθυντή του OECD Αντρέας Σνάιντερ, είναι ότι η τεχνολογία δεν φαίνεται να μπορεί να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στους κακούς και τους καλούς μαθητές.
  • Με απλά λόγια, το να εξασφαλίζουμε στα παιδιά ένα μίνιμουμ επίπεδο εκπαίδευσης με κλασικές μεθόδους πάνω στην ανάγνωση και τα μαθηματικά, είναι πολύ πιο σημαντικό από το να τους εξασφαλίζουμε πρόσβαση σε συσκευές και υπηρεσίες υψηλής τεχνολογίας.
  • Βέβαια, η έρευνα σε καμία περίπτωση δεν συστήνει τη μείωση της χρήσης τεχνολογίας στις τάξεις, αλλά προτείνει να επαναπροσδιοριστεί ο ρόλος της. Το να λύνεις μαθηματικές εξισώσεις στον υπολογιστή είναι αποδοτικό και εποικοδομητικό, αλλά το να κάνεις αντιγραφή και επικόλληση κειμένων από το ίντερνετ για να ολοκληρώσεις μια εργασία επάνω στην γλώσσα δεν βοηθάει και πολύ.

Στην ουσία, η τεχνολογία μπορεί να ενισχύσει το έργο ενός καλού δάσκαλου, αλλά δεν μπορεί να βελτιώσει το έργο ενός κακού δάσκαλου.

Φωτό από: www.nourishingobscurity.com

Fashion & Lifestyle Blog WordPress Theme
© 2024 Streetstyle. All Rights Reserved.

Sign Up to Our Newsletter

Be the first to know the latest updates